October 26, 2011

l0ve ? n0thing t0 say lah ...♥




antare aku, die n sekeliling ..
macam-macam yang terjadi sekarang nie . aku penat . penat sangat dengan keadaan sume nie . hidup macam r0da kan .. selalu berpusing . kadang-kadang kat atas .. kadang-kadang kat bawah . ade suke ade duke ..
kadang-kadang aku rase b0san dengan hidup aku .. selalu HIP0 dalam mencari kebahagian . menyesal dan ulang semula .. sape aku ? ape yang aku nak ? tak de m0tif p0n ..
I meet s0me0ne that I l0ve .. aku terime , aku percaye dan bagi kebebasan .. tapi die mintak kesempurnaan ,  rase ragu-ragu dan curang .. maybe this is my fault . tak perfect untuk hubungan nie .. but , sempurne mane yang die nak ?
bila berantakan , i try t0 be a laugh (hahaha) .. bila ada 0rang hulurkan tangan , berikan senyuman , terbit rase cemburu .. wujudnye perasaan kurang senang , salah sangke dan menagih simpati ..
perlu ke semue nie ?? lame-lame , b0san kan dengan perjalanan kisah nie ..
lastly , aku melangkah kaki mengikut gerak hati yang tataw dimana penghujungnye ..
cume berharap , penat lelah yang dipikul berakhir dengan KEGEMBIRAAN..

 .. there is n0thing t0 l0ve ..



created by: sacha mumu