November 20, 2011

All about me ❤

Salam . Hell0 . lame ta bukak bl0g . k0rang p0n mesti tak tau sape aku kan ? meh , cek na habaq .J . kalau na tau , nie kali ke 3 aku buat bl0g . haha . 2 account before nie , aku da bl0ck . sebab ta ingat pw . lagip0n aku na ubah bl0g ni supaye ta serabut . tak de ape yang menarik tentang aku nie . cume gadis biase same macam k0rang-k0rang . banyak kekurangan dari kebaikan . hehe . k0rang add la FB aku :: sacha mumu :: sebab aku memang jarang la na meng’update’ bl0g nie . kat fb p0n k0rang ley tau sape aku . twiter ? hmm . aku p0n da lupe pw aku . lagip0n aku ta hadap cangat . ta de geng . 0ke lah . berbalik pasal aku . aku duduk dekat muar , j0h0r . dalam keluarga yang besar . aku hepi dengan family tersayang n kawan-kawan yang ramai . much luf kat mak yang lahirkan aku n family yang sayang aku  . aku suke keser0n0kan dan anti kesedihan . hidup aku cume suke menyusahkan 0rang dan buat 0rang menyirap dengan aku . haha . dalam hidup aku sekarang , cume ade s0rang yang aku sayang selain family . ye . die berjaye amek hati aku . walaup0n aku bukan sape-sape pade die , aku berharap masih dapat melihat die , even dari jauh . 0ke lah . f0rget it . aku suke melepak , wat keje yang merepek , n cari pasal . aku ta suke 0rang melihat aku terlalu 0ver . tapi aku suke menjadi diri aku . walaup0n kadang-kadang aku ta de pendirian. Aku ta reti buat keputusan . tapi aku selalu meny0k0ng setiap keputusan yang di ketengahkan. mungkin bagi aku , semua’e aku anggap ‘TIDAK KISAH’ .. Aku mel0mpat gembire bila dapat ape yang aku impikan . tapi aku cepat d0wn bile gagal atau kecewe dalam sesuatu perkara. Aku suke mengetahui tapi aku jarang menceburi . aku suke dengan 0rang yang menarik perhatian aku . tapi aku tak suke bila ade 0rang yang tertarik dengan aku . aku suke bende yang c0mel tapi lagi suke bende yang pelik . aku suke b0h0ng 0rang tapi aku ta suke 0rang yang ta jujur dengan aku . aku suke budak kecik tapi cukup pantang bile selalu kene paw dengan anak buah aku . aku cukup pandai untuk memberi semangat tapi aku sendiri ta kuat bile aku kecewe . aku cukup yakin dalam sesuatu perhubungan tapi aku selalu terase dipermainkan . aku suke membuat 0rang marah , tapi aku ta suke bile kene marah . aku suke jadi diri aku tapi aku tau 0rang selalu marah dengan sikap aku .  J . aku senang dengan semua’e tapi susah utk 0rang trime sape aku . nvm lah .. yang penting aku tau sape aku . n h0pe sangat masih ade peluang untuk aku sentiase belajar memperbaiki diri . kadang – kadang aku p0n selalu melanggar prinsip hidup aku untuk teruskan kehidupan . whatever .. hidup nie cume sekali . s0 , pandai’’ kite la kan untuk menc0rak perjalanan’e .. chill la kan ! ☢

P/s :: biar DIRI tak dihargai .. but , masih ade HARGE diri .. daripada HILANG harge diri .. DEMI untuk dihargai .. 

☂ ☂ ☂ ☂ ☂ ☂ ☂