November 30, 2011

back t0 study !

salam . hai kawan-kawan . yes ! akhir’e ape yang harapkan dapat jugak . setahun lebih aku tunggu . tuhan masih bagi peluang . dan tak mungkin aku sie-sie kan lagi . yeke ? hehe .. after spm , aku masuk p0liteknik . 2 tahun je c0z aku amek sijil . maybe rezeki aku dapat k0s tuh k0t . sebab lain yang aku pilih , lain pulak yang dapat . aku hepy sangat-sangat . sebab aku dapat cube bende baru yang aku tak tau . UKUR TANAH . tulah name k0s aku . peh ! memang susah la mule’’ . sebab banyak kire-kire . tapi alhamdulilah .. aku dapat ketchup dengan baik . tapi , sem satu jelah k0t . sem seterus’e hancus ! haha . maybe sebab sem 2 aku duduk luar yang penuh dengan kebebasan k0t .. bukan ta jadi 0rang , cume result d0wn sikit lah . hihihi . dapat pulak kawan-kawan yang sekepale . memang haruk lah table kalau kit0wang lepak . besh cangat-cangat . huhu . rase’e budak k0s lain p0n jeles k0t tgk kt0wang . belajar same-same, n lepak same-same .. n0w , temp0h 2 tahun tuh da tamat .. tapi , kit0wang still c0ntact . ade jugak lah kawan-kawan aku yang pandai sikit dari aku da sambung belajar lagi . cume aku yang masih menunggu . huhu . tulah  , maen je …

26.10 tarikh yang aku tunggu-tunggu . perm0h0nan  aku diterime . walaup0n lambat at least aku dapat habiskan dipl0ma . yes !! dapat pulak dengan kawan-kawan yang dulu . aku taktau lah jadi ape pasni . cume yang pasti , aku na mulekan hidup yang baru , aku cube ubah segalanya .. lagip0n aku dan janji kat mak aku na berubah . b0le ke ? hehe .. bukan jahat sangat aku nie . cume nakal je k0t . pasni aku na jauhkan sifat buruk aku n jadi gegurl yang disenangi . tapi .. aku tak tau la aku b0le buat sume tuh ke ta . aku takut sangat . sebab aku bukan jenis yang serius . sampai bile kan ? btw .. aku tetap kene cube . h0pe masih ade kesempatan untuk aku . mase depan aku bermule dari mase sekarang . . aku na wat yang terbaek . aku na t0l0ng mak aku n bahagiekan family aku . tinggi kan angan-angan aku . tapi , kalau ta de angan-angan , ape yang diimpikan tak kan wujud . sekarang nie aku keje .. sian b0s , pasni da kurang pekerje terbaek macam aku . kikiki . rambut die p0n semakin gugur k0t . pening kat mane pekerje yang rajin macam aku . huahuahua . b0s buat-buat ta percaye aku na blah da . 18ribu ratus die tanye aku n kakak-kaka 0fis . nasib k0 la b0s . gaji da la ciput . cm ne lah aku ley bertahan satahun lebih kat sini . eh , eh .. bukan ta bersyukur . tapi kadang-kadang merungut dengan kehendak sendiri . hehe .. bile surat resign aku da hantar , semakin malas pulak aku na keje . 0tak da pk study , kawan-kawan . na resign awal , takut b0san pulak kat rumah . s0 keje lah aku sampai hari pendaftaran .. macam lambat je rase .. aku da rindu sangat suasane belajar .n0te ,  assigment , kuiz , test , t0y0l-t0y0l , laicikang , carr0t susu , sh0ping n paling besh na teng0k muke aku yang dah lame tak rentung nie . biase lah . mengukur di bawah matahari . n0w .. STRUGGLE was start ! yeah !!